אומרים שהברכה סמויה מן העין.
אבל לפעמים הברכה דווקא מסתכלת עלייך דרך המסך.
דרך חיוך.
דרך תגובה.
דרך אדם שלא הכרת אתמול והיום הוא כבר חלק מהלב שלך.
יוסף וספיר, יהודה וכוכבה, בני, אנה, גלית, פרח, אלי, שלומי, הילה, איריס וכל שאר החברים המדהימים שפגשתי בדרך
תודה!
אתם חלק מהסיפור של אלירוג.
אולי זה כל הקסם.
חשבתי שאני פותחת לייב כדי שאנשים יכירו את אלירוג.
אבל גיליתי שבדרך גם אני זכיתי להכיר אנשים טובים.
לייב בטיקטוק הוא הרבה יותר מכלי לשיווק או חשיפה.
עבורי הוא הפך למקום שבו אנשים מתחברים דרך מסרים, אמונה, שיחות מהלב ואנרגיה טובה.
דרך הלייבים של אלירוג נוצרו חיבורים אמיתיים,
חברויות חדשות ורגעים שלא ניתן לתכנן מראש.
לפעמים כל מה שצריך הוא אומץ קטן לפתוח מצלמה
והיקום כבר עושה את השאר.





